10/4/10

Quatre germanes

Carleton, Jetta. Quatre germanes. Barcelona : Libros del Asteroide, 2009. ISBN 978-84-92663-12-5.

Durant un estiu de principis dels anys cinquanta, la família de Matthew i Callie Soames compartiran vivències i records amb tres de les seves quatre filles, les quals van a passar unes setmanes amb els pares com cada any a la granja on viuen.

Cada capítol està dedicat a un membre de la família i, així, podrem entendre de ben a prop les raons que motivaren cadascun dels seus actes, comportaments i sentiments. Perquè no tot és blanc o negre i tothom amaga coses ...

He trobat aquesta novel·la (l'única que va escriure l'autora) molt interessant i entretinguda, encara que trobo a faltar un capítol dedicat a la més petita de les germanes. Sembla com si la Mary Jo fos la narradora, però no queda massa clar i m'hagués agradat conèixer més a fons aquest personatge.

Recomanable!

2 comentaris:

  1. L'estic llegint i la veritat és que m'està agradant.

    ResponElimina
  2. Gràcies pel comentari, Mireia! A mí també em va agradar. És força entretinguda, la veritat. I quina família! Són raros, raros, raros...

    ResponElimina