14/8/11

La cazadora de cuerpos

El Hachmi, Najat. La cazadora de cuerpos. Barcelona : Planeta, 2011. ISBN 9788408098775.

Una jove (de la que no sabrem en cap moment el nom) que treballa de nit com a netejadora en una fàbrica de pizzes i de dia netejant el pis d'un escriptor una gana voraç d'experiències sexuals. Intentarà cobrir les seves mancances emocionals al llit amb tot tipus d'homes per així, potser, aconseguir aplacar la set de felicitat que li corroeix l'ànima. Però no és feliç i, a poc a poc, s'anirà "confessant" a aquest escriptor anònim mentre li neteja el pis i, a través de les seves converses, intentar comprendre's a ella mateixa i assolir, com a última meta, la felicitat.

Najat El Hachmi torna amb una novel desinhibida, insolent i apassionada, eròtica de principi a fi. La veritat és que m'ha sorprès perquè no té res a veure amb la seva anterior novel·la, L'últim patriarca. El tema, la manera d'escriure ... De fet, si algú m'hagués dit que aquesta obra és de l'Almudena Grandes m'ho hauria cregut sense problemes. No està malament, però em va agradar molt més l'anterior.

2 comentaris:

  1. quina casualitat, l'he començat a llegir fa un parell de dies...

    ResponElimina
  2. Ja em diràs què t'ha semblat!

    ResponElimina