1/1/11

Maldito karma

Safier, David. Maldito karma. Barcelona : Seix Barral, 2009. ISBN 9788432228582.

La Kim Lange, exitosa presentadora de televisió -i esposa penosa, mala mare i pitjor persona- mor sobtadament quan un lavabo d'una estació espaial impacta en el seu cap. Quan es desperta ... s'ha reeencarnat en una formiga! La Kim i el seu estrafolari company d'aventures (en Giacomo Casanova) aprendran els secrets de la felicitat mentre acumulen bon karma en les seves contínues reencarnacions (vaques, cucs, conillets d'índies, gats i gossos...) per poder tornar a ser humans. I és que la vida després de la mort no és tan fàcil com ens pensem!

Una novel·la absolutament deliciosa! És entretinguda, molt lleugera i àcida, amb un humor irreverent i ple d'ironia. Un autèntic plaer que t'atrapa des de la primera frase!

Tota una troballa, de veritat. Hi ha moments que no pots parar de riure, ho juro. Molt, molt, molt recomanable!

2 comentaris:

  1. Anònim5/6/11

    Jo me'l vaig llegir fa temps i em va agradar molt :D
    Em pots dir frases del llibre?

    ResponElimina
  2. Doncs ho sento, però ja no el tinc. Els meus llibres, un cop llegits, circulen moltíssim i els acabo regalant tots. Amb tots els que llegeixo, no hi cabríem a casa! Sí que recordo que em feien moltíssima gràcia les converses entre en Giacomo Casanova i la protagonista, però no et puc citar cap frase en concret.

    Estic d'acord amb tu, a mí també em va agradar molt quan la vaig llegir.

    Gràcies pel comentari!

    ResponElimina