1/12/10

El poder del perro

Winslow, Dan. El poder del perro. Barcelona : Mondadori, 2009. ISBN 9788439721338.

El món del narcotràfic tal qual raja. Un agent de la DEA, Art Keller, intenta acabar amb el perillós món del tràfic il·legal de drogues entre Mèxic i Estats Units. Un munt de narcotraficants, prostitutes, mafiosos ... i tortures a dojo, venjances salvatges i molta violència.
No m'ha agradat gens! Un milió de personatges diferents que fan que perdis el nord i ja no saps quins són els bons, els dolents ... (encara que, de fet, no n'hi ha cap de bo del tot!). A mí em costa molt, moltíssim, deixar una novel·la a mitges. N'havia sentit molt bones crítiques d'aquesta i em vaig decidir tot i que el tema no em crida especialment l'atenció. Doncs bé, no he pogut passar de la pàgina 200. És infumable!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada