6/11/09

La canción de Flavia

Nickson, Mary. La canción de Flavia. Barcelona : DeBolsillo, 2008. ISBN 9788483465868 .

Com en anteriors ocasions, Mary Nickson m'ha encisat des de la primera línia. La veritat és que m'encanten les novel·les d'aquesta autora. Són lleugeres i tendres i em permeten fer net a nivell mental quan estic cansada de llegir novel·les policíaques o d'altres gèneres. Com em va dir l'altre dia una companya de la feina referint-se a les novel·les de la Marian Keyes, "són com els sorbets de llimona que ens prenem entre dos plats potents. Ens ajuden a baixar-ho tot". I quina raó tenia!

La Flavia és una jove promesa i talentosa flautista que haurà d'abandonar la seva incipient carrera de moment a causa d'una malaltia ... i de l'abandonament del seu amant, el director de l'orquestra. Es refugiarà en un col·legi intern per a nois, on donarà classes de música a la canalla ... i en els braços del seu director, en Gervaise, un amic de tota la vida de la seva família. Però en aquesta fugida cap endavant cometrà un greu error : casar-se amb en Gervaise sense estar-ne enamorada. Un error que haurà d'assumir quan als pocs mesos aparegui en escena l'home de la seva vida.

Una novel·la d'amor força entretinguda. Vaja, un sorbet de llimona fantàstic per preparar-nos pels següents plats!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada